Tidig Morgon & Duktiga Freja



Jag är äntligen frisk! Blä för att vara magsjuk! Det är inte det minsta trevligt! Imorse gick jag upp vid 05.30 för att få umgås lite med Stoffe innan han gick till jobbet. Mysigt! Och idag när vi gick in till Freja så hittade vi henne ståendes i sin spjälsång! Hon hade rest sig upp alldeles själv! Vi är så stolta över dig älskling! Massa bravo och applåder! Därför sätter jag in en bild på vår lilla bus idag när hon står alldeles själv i sin säng!

Nu ska jag & Frejsan ner till öppna förskolan för att leka lite och dricka en skvätt java!
Det är jätte fint väder här idag!

image57

Kommentarer
Postat av: zandra

Gud vilken charmig bild :)

2008-02-28 @ 11:18:15
URL: http://zandrae.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0