Solen skiner!

Jag blir så glad varje morgon jag vaknar av att solen steker mig i ansiktet. Norrköping har vart fruktansvärt grått i snart ett år och jag är en av dem som är tokallergisk mot snö & regn. Blä, diggar det inte alls!

Idag blir det till att göra lite nytta. Har bestämt mig för att tillsammans med min Stoffe & vår lilla Freja-Bus åka ut till svärföräldrarna och ge bilen en varmdusch och en regäl storstädning. Bilen är bara så äcklig just nu! Mår psykiskt dåligt bara av att sätta mig i bilen, så vi får ta till vara på solen och göra den skinande ren idag. På måndag börjar de renovera vårt badrum. Allt kakel & golv ska bort, likaså toaletten, tvättmaskin, handfatet och badkaret. Allt blir sprojtans och super fräscht. Det bästa är att man bor i hyresrätt och slipper betala någonting. Sedan får vi 40% billigare hyra i två månader efter det som kompensation. Ska bli grymt härligt med ett nytt badrum!

Ikväll tänkte jag masa mig in till Sol & Motion och sola. Imorgon ska jag träffa min personliga tränare och lägga upp ett träningsschema. Madde is going slank! Ska bli skönt att bara få vara för sig själv en stund! Även om jag älskar att vara med min lilla familj.

Nej nu blir det nikotinintag på ballkongen!

Kommentarer
Postat av: zandra

Guuud vad du byter blogg jämt :) Man hänger ju inte med här . haha!

2008-02-13 @ 18:03:03
URL: http://zandrae.blogspot.com
Postat av: Sofie

Älskar dig med gummsan :D Men varför detta? de tlåter ju som klockrent lyx, finns det någon fuktskada elelr någe som spökar? puss

2008-02-13 @ 23:16:13
URL: http://sofieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0