Hurtigt Madde!

Härligt! Jag har börjat bra med träningen känner jag. Meningen är ju att jag ska träna mån, ons & fred. Men såklart fick jag för mig att träna även idag. Var ju bara så sugen. Igår var jag helt slut efter ett pass boxning. Den skulle började 19.30 och skulle vara slut 25 min senare. Det var rentutsagt skit jobbigt. När det gått 40 min började jag undra varför det aldrig tog slut. Detta skulle ju vara för nybörjare. Man är ju två och två och det var ojämt så jag fick vara med tjejen som höll i allt. Hon körde slut på mig! Tillslut var jag tvungen att fråga om det verkligen var nybörjargruppen jag var på. Hon tittade på mig och sa: " Nej, det här är ju den blå  (proffsgruppen typ.) " Va? Jag förstod då varför jag var så trött. Sedan sa hon åt mig att ta det lugnt när jag förklarat läget och gå och vila. Haha, inte konstigt att jag var så trött! Fick mig ett par glada skratt iaf och en jävla massa träningsvärk idag! Men det var det värt.

Idag började jag med att ta med Freja på en 45 min promenad som jag ska de dagarna jag egentligen inte ska träna. Det var fint väder och kanonmysigt att promenera runt ute hos svärföräldrarna. Inte så mycket "stad" här! Senare på dagen bestämde jag mig för att åka in och träna även idag. Kände mig rastlös! Så när Stoffe kom hem från jobbet skjutsade han och Freja in till Sol & Motion. Då vart det, de program jag ska köra när jag inte ska på gruppträning. Dvs 30 min Styrka och 30 min Kondition! Aj min kropp! Nu är jag verkligen trött i musklerna. Men oj så skönt på något sätt! Efter det solade jag och måste nog säga att jag börjar bli riktigt brun. Det var femte gången idag tror jag. Ska bli pepperkaka till Stinas bröllop på lördag! Fniss!

Imorgon blir det ett Core pass & 35 min kondition! På torsdag blir det endast en 45 min promenad och sedan vila, för sedan är det spinning och 35 min styrka på fredag! NIce Madde, very Nice!

Nu ska jag plugga lite Samhällskunskap & sen blir det till att sova! Nytränad, Nysolad, Nyduschad & Nyälskad! Haha, kan knappast bli bättre ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0