Bröllop & Badrum

Igår (Lördag) var det dags för Stinas & Tommys kombinerade Bröllop, Dop & 3-års kalas! Kl 08.45 kom de och hämtade mig för att jag skulle haka med Stina till frisören. Vi hade hur trevligt som helst och vart bjudna på en massa kaffe och fick oss en massa glada skratt. Efter det kom Tommy och hämtade oss och vi åkte hem till dom där jag skulle sminka Stina. Fasen så snyggt det vart! Hon vart supernöjd och komplimangerna haglade från alla håll och kanter hela dagen. Vid 13 mötte jag Stoffe och Freja vid kyrkan. Åh så fina ni var mina älsklingar. Mötte också upp Erika! Allt var jätte fint i kyrkan och Freja var så lugn och snäll hela tiden. Duktigast!

Efter det var det dags för oss allihop att gå till lokalen som de dekorerat så fint. Jag och Erika hjälpte Stinas mamma med de hon ville ha hjälp med och efter det åt allihop. En massa folk var det och massa små busiga ungar som sprang runt och gapade. Nästan gulligt irriterande på något sätt. Hehe!

När vi ätit mat och tårta var det dags för mig och Stoffe att åka ut till svärföräldrarna och lämna Freja. Sedan fick vi skjuts av svärfar (Micke) tillbaka till bröllopsfesten. Fri bar och skön musik blandat med en härlig stämning och glada människor. Typiskt att älsklingen skulle börja må dåligt bara och vart tvungen att åka hem. Så vid 21 kom Micke och hämtade honom igen och jag stannade kvar. Vart en massa prat och skratt och vid 23.30 fick jag skjuts av Johan och Titti hem till svärisarna. Tackar! Älsklingen hade somnat i soffan och Freja inne hos Farmor och Farfar. Jag och Iréne bar upp Freja i sängen till Hellas gamla rum där vi sovit hela veckan när vi bott där. Sedan gick vi ner och tog en kvällkaffe och umgicks lite. Japp, jag och mina svärisar! Var faktiskt lite kul! Efter det gick jag upp och ledde in Stoffe till sängen för att sova! Mysig och rolig dag! Jätte fint var det verkligen! Här kommer lite pics!



Brudparet Pussas! (Tommy & Stina)   och De lilla framtida brudparet pussas! (Hampus & Freja)

 
   

Fina familjen! Jag, Stoffe & Freja!



Jag & Världens finaste Freja!

Runt 12 tiden idag (Söndag) åkte vi först ut till Stina för att jag skulle hämat mina kläder och smink jag lämnat där. Efter det åkte vi och hämtade Markus & Anna för att sedan åka till elgiganten och shoppa en ny DVD. Vart en riktig läckerbit och lite småkraffa. Bla en Special Edition utgåva av Pretty Woman. Så kult! Vart även några pennor i silver och guld och lite lyxlim. Hehe!

 

Me like Kraffs! & Markus & Anna pussas i vår soffa!

Kvällen tillbringade vi hemma allihop med middag och filmen jag köpt. Älskling spelade såklart poker och vann som vanligt en massa cash! Snuskigt va rik du blivit nu baby!

Btw, här kommer två bilder på vårt sjukt snygga badrum. En enorm fläkt står på dygnet runt och ska torka väggar och golv från fukt. Men vi kan åtminstone gå på toa. Jobbigt nu, men det kommer bli så snyggt!

 

Jätte fläkten & Toahörnet! Betong nån? Badrummet ser skitlitet ut.. wierd?

Nu ska jag hoppa ner i sängen brevid mitt Poker Pro och sova. Mysigast! Ska pussa på Frejsan också såklart. Hon har snart sovit i sitt eget rum i 2 månader. Mamma är så stolt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0