Bara sådär...

...ska du börja sola på Sol & motion. Har för mig att du avskydde det stället? Men men, gör det du! Kan behöva någon att skratta åt.. Host, kräfta HOST! Vad kan jag göra mer än att asgarva!

Jadu fröken Bäckström, denna människa ger oss änna goa skratt!

Helt från ingenstans dyker Krille upp på msn efter hundra år. Vi snackade lite och skrattade åt allt vi en gång pratat om. Var skitkul att snacka med dig igen killen, du är dig lik! No Uncomfterble Silence!!!

Människor som J & S är fan farliga! Vore jag kille skulle jag aldrig vilja vara med sådana tjejer. Vad ser ni hos dessa manipulativa häxor? Er huvudvärk, thank god!
 

Jag älskar dig Sofie, berätta mer om vad han sa tll dig på Pegasus...
LAUGHING OUT LOUD!


Kommentarer
Postat av: En som läser din blogg dagligen.

Jag undrar varför du tar bort vissa kommentarer? Tål du inte kritik? Tycker det är roande att läsa din blogg. Men förstår bara inte varför du tar bort vissa kommentarer?

2008-02-25 @ 14:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0