Varför Bloggar Ni?

Den senaste tiden har jag läst fler och fler bloggar om hur tråkigt och meningslöst det faktiskt är att blogga? Jag har egentligen bara en sak jag vill fråga er? Varför klickar ni er inte in under Inställningar och väljer Ta bort blogg? Varför skriva om hur meningslöst det är, vilket skitsnack som skrivs och vad ni vill och inte vill ska nå ut till oss läsare? Ni väljer väl era ord själva? Ni har väl ett val innan ni trycker på publicera? Eller är det inte så?

Jag älskar min blogg. Den ger mig glädje & jag blir lycklig av att skriva i den. Väldigt sällan skriver jag elaka eller nedvärderande saker om andra och kanske är det just det som i mina ögon får min blogg att växa. Faktum är att ni som klagar på bloggar och dess innehåll är dem som skriver mest skit utav allihop. Som har de flesta stavfel, har den tråkigaste layoten och som inte gör annat än försöker trycka ner andra. Det finns ju en anledning till att ni skriver eller hur? Ni har ju ett mål att uppnå med den text ni skriver! Ni vill att vi andra ska be er att stanna och inte lägga ner. Men ärligt talat, varför gör ni detta om ni absolut inte vill? Varför gör ni ngt ni anser vara så patetiskt och tråkigt och som era män förbannar? Det finns väl mycket annat att lägga energi på?

Thats my oppinion, and I stick to it!
I rest my case and say...



Kommentarer
Postat av: Mariah N

Tycker det är roligt att skriva,roligt att blogga.

2008-12-15 @ 21:04:06
URL: http://nimah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0