Vår Julafton

Julaftonsmorgon & Freja har precis vaknat. Här hjälper morbror Markus,
Freja att öppna sista luckan i chokladkalendern. Det var en himla stor
chokladbit i lucka nummer 24 må jag säga!




Trött morbror och trött Freja dansar till gamla julklassiker under tiden som
resten av familjen lagar en " American Breakfast! " Älskar er så!



En liten stolt Freja visar upp sin morgonpresent hon fått av pappa. En gigantisk
teddybjörn med tomteluva! Här är sötnosarna tillsammans!




Vår alldeles egna tomteprinsessa smyger omkring och längtar efter att
öppna sina paket! Nu är det spännande!




Omg vad paket det var. Det var helt galet och såklart var de flesta till Freja
& Sofie. Julen är ju faktiskt till för barnen tycker jag. Men vi fick också en
massa fina paket! Tack tack!



Kvällen närmar sig och Freja är helt slut efter timmar av julklappsöppning!
Freja och jag dansar til fin musik och pussas och kramas. Jag är utav tvekan
lyckligast i världen. Jag har världens snällaste och vackraste barn. Det finns
ingen i hela världen som har sådan tur. Ja, förrutom Sofie B, Zandra, Stina,
Patricia, Tette, Carla, Maria & Madde såklart! Vi har världens vackraste barn
och så snälla dessutom. Vilka underverk vi fått va! Kärlek till 10000000!




Freja leker med sina julklappar enda fram till 21.30 då hon somnar som en stock
i min famn. Nöjd och lycklig över sin andra julafton! Söta Freja!




Några utav Frejas julklappar!

En leksaksugn/spis - mormor & "morfar"
Massor av tillbehör till ugnen (mat, kastruller, tellrikar mm.) - mormor & "morfar"
En Bobbycar - Mamma
En enorm Teddybjörn -  Pappa
En enor, gosedjurselefant - Mormor m.fam
Klänning - Mormor m.fam
Legins - Mormor m.fam
Fleecejacka - Mormor m.fam
Gardiner - Mormor m.fam
Hello Kitty tröjor - Morfar m.fam
Vit kofta - Morfar m.fam
Magntisk rittavla - Morfar m.fam
10 bodys - Från olika
3 Byxor - Mamma & Pappa
Strumpor - Mamma & Pappa
Robot hund - Morfar m.fam
1 Djurbok - Mamma & Pappa
Klossar - Mamma & Pappa
Fisher Price Sång snigel med klossar - Mamma & Pappa
Fisher Price bil som spelar sånger - Mamma & Pappa
6 teletubbiesfilmer - Morbror m. flickvän
1500 kr på IKEA till sitt rum - Morfar m.fam

Och sen minns jag inte vem om gett vad av det jag glömt! Så nu vet ni som bett att få veta vad hon fick i julklapp.





Kommentarer
Postat av: isak

har lillan ingen farmor och farfar:(

2008-12-26 @ 15:01:34
Postat av: T r e t t i o n i o

riktigt söt dotter du har!

2008-12-28 @ 23:44:52
URL: http://trettionio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0