Tjejkväll m. inslag av Pojke!

När blivande undersköterskor bestämmer sig för att ha en liten tjejkväll, kan saker och ting helt enkelt go nuts! Vilket var precis vad det gjorde med det var galet roligt. Runt 19 dök Tessan upp med en box vin & några cider. Eftersom vi typ aldrig pratat med varandra i klassen kändes det extra roligt att hon kom förbi. Vi snackade, lyssnade på musik och mycket annat tills Carla kom. Då vart det än mer tjejsnack, dvs killar, sex, bloggar, skola, kläder mm. Runt 23 kom Linda och hennes Christoffer. De hade med sig dricka de små liven. Hallå, vi skulle ju bjuda! Smile! Det vart någon sporadisk karaoke, dans & massor av annat. Stackars Christoffer! Men han skrattade mest åt oss och våra galna påhitt!!!

Det var grymt länge sedan jag hade så spontant och ärligt roligt med några tjejkompisar som då! Det vart en galet rolig & lyckad kväll. Tjejer kan & pojken fick hänga på!

Min Stoffe & Vår Freja var hos min mamma i Stockholm under helgen då jag också skulle jobba i helgen. Det var galet jobbigt att vara utan dom så jag bestämde mig för att ringa hem dem redan på lördagen. Skönt att de saknade mig också och gärna kom hem! Wiee!

 
Kvällen börjar...                                           Det pratas i tel? Whoo ;-)


Christoffer & Linda is making out in my white sofa? White = Pure!?



Har jag ingenting sagt så har jag heller... ingenting sagt! Smile!

 

Den Chilienska kvinnan goes America! We love beeing speciall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0