Min Bröllopsklänning

Det vankas bröllop och såklart ska jag ha den brudklänning jag alltid drömt om! Nej, nu skojar jag! Vi ska inte gifta oss än, men inom en ganska snar framtid. Och den dagen jag går genom kyrkan i armkrok med min lillebror (som jag vill ska lämna över mig) så ska jag ha en klänning som är "jag." En klänning som får mina ögon att tindra och mina läppar att le. En klänning som jag vet kommer göra varenda människa i kyrkan tårögd. Den dagen jag kämpat mig ner till 57 Kilo ska vi bli man och hustru. Jag har sagt att friar han innan blir det ett nej. Även om jag vill så ska jag känna mig oslagbart vacker den dagen jag säger ja till min blivande man. Jag vill att han ska titta på mig och se hur vacker jag både är och känner mig.

Jag har alltid sagt att jag ska ha en svart bröllopsklänning med vita detaljer. Men efter lite letande på olika bröllopssidor hittade jag den klänning jag nu stolt kan säga att jag kommer bära min bröllopsdag!

Jag kommer dock inte ha rosa tyg i min klänning utan använda mig utav Champangefärg. Vet inte om jag ska använda den färgen som bandet har eller om det blir en aning chokladbrun! Men jag älskar formen och fantastin i klänningen. Den är så "jag" och det kände jag på en gång!

Oh vad vackert det vart med mitt photoshopade ansikte. Haha! Dessutom valde jag att klistra in "antiput" bilden. För jag tycker den visar hur antiput ska vara! No more putläppar tjejer! Come on! Antingen överdriver ni som jag för att jäklas med er själva & andra eller så slopar ni hela den töntiga " Oh Im so sexy " looken!


Kommentarer
Postat av: Bea

Fin den var

2008-12-27 @ 00:21:07
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Ann-Louise [En bulle ur ugnen]

Helt underbart vacker klänning. Kommer bli urtjusigt med champagnefärg istället för rosa. Håller med om "putisarna". No more säger jag också. :P



Angående kameran så använder jag en Canon 450 D. Älskar den! Kan rekommendera den varmt om du är ute efter en. :)



Ha en jättehärlig dag! Nu ska jag klunka i mig lite kaffe här. Min dag började liiite väl tidigt.

2008-12-27 @ 05:58:12
URL: http://annlouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0