Im 2 good 2 be true!



Jag överdriver inte! Jag har verkligen pluggat arslet av mig nonstop ikväll. Först editerade jag lite i den uppsats som ska lämnas in på VOA:n. Sedan lusläste jag kapitlen om Matspjälkningsorganen & Cirkulationen och efter det gjorde jag den frivilliga uppgiften för att uppnå MVG på Etiken. Allt var grymt bra och det ät med gott samvete jag kan gå & lägga mig ikväll. Wiee, så skönt. Jag har också fått jobb vilket känns fantastiskt samt en massa tider på Plantagen nu igen. Veckan med VV har gått skitbra och jag har följt det slaviskt. Imorgon är det dags för Julfika med klassen och våra lärare i respektive kurser, såklart håller jag och Maria i planeringen som allt annat! Effektiva javisst.

Freja tar fortfarande en väldans tid på sig att somna i sin nya säng! Det är ju grymt roligt att rusa upp ur sängen och sedan iväg och gömma sig för att vi inte ska hitta henne. Puh, ikväll tog det två timmar igen! Att hon orkar. Jag tycker det är jobbigt att gå ur sängen en gång när jag väl lagt mig för att tex kissa. Vilken vilja!

Till helgen blir det massa jobb & förhoppningsvis en trippt till busfabriken med Freja. Kanske skicka jag iväg Stoffe & Freja ensamma dit tillsammans med Matte då han i lördags insisterade på att följa med. Two men and a half girl!
Imorgon  efter skolan blir det också jobb för hela slanten. Stoffe ska iväg till Matte & kolla på film under eftermiddagen! Kul som bara den juh!

Nu ska jag snart krypa ner i sängen tillsammans med min porriga pojkvän & titta på lite vänner!
Älska älska älska!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Hoppas det gick bra för dig på provet. Jag trodde jag hade pluggat och att allting satt. Men så kom dom där frågorna som jag inte hade en jäkla anning om. DAMN! Provet gick skit. Är så grymt besviken på mig själv.

2008-12-11 @ 19:49:20
URL: http://gliittertankar.blogg.se/
Postat av: Jonna

Jag vet inte än, men det kändes inte som så dock. Inte som det gjort på dom andra proven tyvärr. Men grattis till dig då!! :D



Jo, jag hörde det, pratade med tessan förut. Hade gärna kommit om jag inte legat i 40graders feber och konstant hosta. Hoppas ni får kul i alla fall.

2008-12-12 @ 16:49:05
URL: http://gliittertankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0