Egentligen

... Borde jag plugga! Men jag har ingen som helst lust just nu! Vet inte ens hur jag ska uttrycka mig eller skriva för att förklara på ett bra sätt, idag blir uppsatsen helt enkelt inte bra. Jag sparar den tills imorgon ist när jag är piggare och det är ljust ute! Det är så tråkigt med allt mörker. Någon mer än jag som vill ha sommar? Smile!

Nu ska jag ta och värma på en kopp te och sen lägga in nya bilder som jag tagit till mitt Viktminskningsprojekt. Sedan blir det garanterat till att krypa ner i sängen!

Kommentarer
Postat av: tessan

usch det där med pluggandet håller jag med dig om till fullo. Har suttit hela kvällen och försökt komma på något bra till Helen uppg. men det finns ju sååå mycket annat som lockar :D

2008-12-03 @ 22:40:34
URL: http://tessyy.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag vill verkligen inte ha sommar nu.. Älskar december månad.. Men sen får det gärna bli sommar fort fort!!



kram

2008-12-04 @ 09:19:05
URL: http://wickselllaurell.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0