Update

Det är sällan jag uppdaterar så sällan som jag gjort den senaste veckan. Men jag har helt enkelt haft galet mycket för mig. Skolan har börjat och det är riktigt roligt. Jag trivs som fisken i vattnet i klassen och vi har så roligt tillsammans. Jag har äntligen lärt känna lite vettiga tjejer. Tänk att det fanns såna i Norrköping? Ni är värda att nämna:

Maria: Helt enkelt fantastisk! Du är så fruktansvärt rolig och fullkomligt sprudlar energi & glädje! Jag är lite småkår i dig faktiskt. Smile!

Madde: Du är en fantastiskt rar och söt tjej med både fötterna på jorden och en fantastisk karisma!

Linda: Gör du något annat än skrattar? Glad oavbrutet & riktigt härlig!

Carla: Det är så roligt att vi bor i samma hus och att vi aldrig träffats förut är snudd på underligt. Vi har samma humor och varsin dotter som nästan är lika gamla. Du är så sweet!

Emelie: Du är superskön! Diggar dig til till tusen!

Jag är jätte glad över att ha hamnat i en så bra klass! Vi pratar, tycker, tänker och ger varandra små tjyvnyp emellanåt men åh så roligt vi har! Ska verkligen bli så galet roligt att gå ut med er nästa vecka! Vi kommer ju skratta sönder oss!

Nude Nurse´s forever!

Kommentarer
Postat av: mli

fan vilken härlig och skön männsika du är. kram

2008-08-22 @ 08:56:16
URL: http://mlimcqueen.blogg.se/
Postat av: Maria

Tack gumman för den fina kommentaren om mig.. Menar du att Stoffe fått konkurens?? Roligt. Tycker om dig oxå..



Ses sen!

Kram

2008-08-22 @ 09:19:22
URL: http://wickselllaurell.blogg.se/
Postat av: Madde

Oj, oj, vilka fina ord du skrev om mej! Tack! Du är en toppen tjej, du med! Kul att lära känna dej!



Kram Madde

2008-08-25 @ 07:50:42
Postat av: Madde

Oj oj, vilka fina ord du skrev om mej! Tack! Du är en toppen tjej, du med! Kul att lära känna dej!



Kram

2008-08-25 @ 07:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0