Playground

Igår var jag och Freja ute nästan hela dagen för att fota! Freja fick leka hej vilt och jag fotade. Äntligen börjar jag lära mig kameran. Jag höll på att bli galen första kvällen och tänkte nästan lämna tillbaka den, men nu börjar jag få grepp om den. En av favoriterna är att fota i Svartvitt direkt. Det blir ett fantastiskt ljus och skärpan ska vi inte ens tala om. Enastående! Sen var det ett tag sen jag använde systemkameror så jag har en del kvar att lära. 

Vi hade hur roligt och mysigt som helst! Freja fick klättra, kravla, krypa, gå vart hon ville! Gissa om hon var lycklig!










Fotat med: Sony DSLR-A200

Kommentarer
Postat av: E. Riley Page

Godmorgon!

2008-08-07 @ 07:01:14
URL: http://cyanatra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0