Grannhunden





Fotat med: Sony DSLR-A200


Påväg hem från lekparken passerade vi den gamla busshållsplatsen som inte används längre. Där satt vår "Granngumma" Britta tillsammans med sin gamle hund Ludde. Som alltid gick vi förbi henne för att hälsa och fråga hur det var med henne. Jag frågade om jag fick prova min nya kamera på hennes vovsing och det tyckte hon lät jätte roligt!

Så fram med kameran för att fota & Ludde vart jätte bra på kort! Det blir en jätte fin kontrast när han är vit då man tar svartvita foton tycker jag! Jag lovade att framkalla en bild åt henne och komma förbi med den i veckan. Hon vart överlycklig!

Allt för våra pensionärer!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hej!

Vill du ha gratis presentkort på kicks? Då har jag ett skitbra tips, registrera dig på gratismakeup. Det går till så att du samlar poäng genom att värva andra och besöka hemsidor, sen byter du poängen mot presentkort. Riktigt smart faktiskt. Testa http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=5434



Ha en fin dag.

2008-08-07 @ 07:36:08
URL: http://tsilodtheoneandonly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0