From now on!

Vill ni veta en sak? Jag är trött på att ha en " Jag är så jävla snygg " bild i min header. Därför tog jag den flummigaste jag hittade. Jag är ingen prinsessa eller flickig flicka! Jag är en pojkflicka och det har jag alltid vart! Jag har alltid vart den som hängt med killarna och den som älskat rock och Hiphop. Aldrig diggat varken Westlife, eller Backstreet boys.

Jag har alltid lyssnat på musik med rytm! Jag fullkomligt avskyr pojkband!

Sen har jag också kommit fram till att alla puttinuttiga rosa, gula och vita designs jag haft inte är det minsta jag! Hela min kropp skriker efter grafitiväggar och härligt sprayade tåg! Det är så jag vart sen jag kan minnas. Det har vart alldeles för lite Maddelicious i min blogg och alldeles för mycket Madelene 12 år!

Jag vill att min blogg ska visa vem jag är och vad jag tycker om!

JUST DANCE!

Älska eller hata min nya design!
Men den skriker MaDDeliciouuuuuus!

Kommentarer
Postat av: Denna Sanna Kvinna

Nice design men kortet var vel inte flummigt?

2008-08-17 @ 19:24:16
URL: http://sofieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0