Bilkrash & Party

Igår skulle jag, Stoffe, Freja, Markus & Anna åka ner till Stoffes farfar för att hämta den fotoutrustning jag fått av honom. Men vi hann inte ens ner till Statoil förns bilen helt plötsligt pajjade! Ilska! Så det var bara att köra på ettan till en parkering och ställa den där för att vänta på att Matte skulle komma och kika på den.

På kvällen var det dags för grillning och lite party! Vi grillade massor av gott. Färska majskolvar, paprika, kyckling, fläskfilé etc. Till det gjore vi marinerade vitlöksklyftor, vitlökssmör, potatissallad & pommes. Jummie! Det var ju bara hur gott som helst. Till det drack vi tjejer martinidrinkar, jäger åt grabbarna och sen lite cider, öl & vin! Kanonmysigt!

Jag tog lite bilder med min vanliga Canon Ixus igår! Ville inte riskera att min Sony vart förstörd på något sätt! 
[Bilderna är från början av kvällen!]



Stoffe & Matte



Söta Titti hade en jätte fin klänning




Anna & Titti



Titti & min sega lillebror



Matte & en liten bit av Titti

Sen finns en rolig film på mig som vi spelade in när jag skulle bevisa att jag skulle shotta en jäger utan att göra en min. Alla som känner mig vet att jag HATAR jäger och inte har druckit det på typ fem år! Men nu kan jag inte ladda in den så jag väntar på Sofies expertis! Sofie - in på msn med dig!



Kommentarer
Postat av: Linda

sv: va kul :)

2008-08-09 @ 16:53:05
URL: http://undergroound.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0