Zandra

Finns ingen skönare brud i detta avlånga land. One of a kind! Vet du att vi pratade till 01.30 igår? Jag förstår inte hur allt vi pratar om kan bli så jävla kul? Allting!?

Zandra:
Vill du ha en bild på min rumpa?
Jag: Ja, eller vaddå? Om jag vill det?
Zandra: Ja, jag har en här.
Jag: Jo det kan jag ta en!

Lite senare...

Zandra: Ta emot bilden då!
Jag: Vilken bild?
Zandra: Ja, på min rumpa.
Jag: Skickade du den på riktigt, jag trodde du drev?
Zandra: Nej det gjorde jag inte

Bilden tas emot!

Jag: Oh, läckert!
Zandra: Ah visst!


Fick sedan ett sms från henne:
" Fan Madde, jag önskar verkligen att du bodde här. Jag blir på så bra humör när jag pratar med dig.=) Seså flytta hit =) Jag diggar dig stenhårt! PUSS "

STOCKHOLMSTJEJER IS DAH SHIT!
Och jag ska uppfostra Freja til en utav dem!

N o r r k ö p i n g  ä r  b a r a  b l a j !

Så, nu bjuder jag på Zandras assphoto!

image221

Kommentarer
Postat av: zandra

Haha lovely ! :-D

2008-04-25 @ 13:47:52
URL: http://zandrax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0