Vad fan betalar vi för - Skit ???

Mitt alldeles egna favvoprogram är slut! Men om jag ska tro den danska hemsidan så verkar det komma en säsong till. Frågan är bara om den kommer i Sverige också? Jag kommer feting protestera annars! Vad är det med vårt land? Så trött på alla skitserier som visas om och om igen.

Hissar & Dissar 3
program:

Hissar:
2900 Happiness (Fruktansvärt bra serie för att komma ifrån en nordiskt land. Bra innehåll & kvalité)
Sex And The City (Det är och förblir heligt! No more words needed!)
Vänner (Grymt roligt & fruktansvärt bra då du är lite nere)

Dissar:
O.C (Det måste vara den tråkigaste serien någonsin, dessutom är alla patetiska och skitfula)
Desperate Housewifes (Kul att följa massa hemmafruar som lever på sina män? Boooring!)
Alla bajsiga CSI program (Helt värdelöst & sjukt tråkig. Hur många finns det nu? 100?)

LÄGG NER: Seinfeld, Simpsons, South Park, Alla CSI, NCIS, Alla älskar Raymond, Cityakuten, Gilmore Girls, Desperate Housewifes, I huvudet på Gynning, Rent hus, O.C, Fraiser, Christine, Sjukhuset!

Alla de jag nämde är så sjukt dåliga. Måste fan säga att Våra bästa år är VÄRLDSKLASS om jag ska jämföra med dem. Blä för tv. Ni som arbetar med det vet verkligen inte vad vi som betalar för det vill ha! Dåligt!

2900 Happiness - ÄNTLIGEN NÅGOT ATT TITTA PÅ!

image217


Kommentarer
Postat av: Sara

Hej.
Skulle du vilja hjälpa mej att få till HELA texten på bloggen? Helvete försvann när vi bytta bilden.
Skulle bli väldigt glad om du åtminsone kan svara, oavsett om du vill hjälpa eller inte. =)

2008-04-17 @ 08:12:43
URL: http://dizela.blogg.se
Postat av: Sofie

Du är ju tokig kvinna. fler av dem program du dissade e dem som jag tycker har något syfte :D jag följer inget utav dem men jag byter inte kanal om dem ksulle vara på :D däremot så är våra bästa år nog mer ett självmordsdrama för pshyket än ett värt tv program :D

2008-04-17 @ 21:23:24
URL: http://sofieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0