Underbar Film

Imorse när jag och Freja gick upp så satte vi oss i soffan tillsammans med min lillsyster för att slötitta lite på tv. Var verkligen bara skit på tv.n så vi kollade igenom hårddisken (Mamma har en inspelningsbar tvbox, typ som amerikanska TiVo) och där fanns Så Som I Himmelen. En svensk film som fick en Oscar för bästa utländska film. Jag brukar inte gilla såna filmer, ni vet lite smågamla svenska filmer som innehåller mycket sorg. Men jag tänkte att jag skulle ge den en chans och åh vad jag är glad att jag gjorde det. Den var helt fantastisk och förde med sig mycket bra saker. Jag kände mig som en gladare människa när jag sett den. Den var så vacker på något vis. Jag kan inte ens förklara hur bra jag tyckte att den var. Jag tror att det är en sån film som man antingen hatar eller älskar. Jag älskade den!

Rekomenderar den varmt, en film att älska!

image220

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0