Solat

Jag börjar bli brun igen efter mitt lilla uppehåll. Tack vare två gånger på gymmet & hela dagen i solen. Jag, Stina, Stoffe, Freja, Hampus & Hanna var i foikparken hela förmiddagen idag och sola och lekte. Skitmysigt! Efter det gick vi hem till oss och åt lunch för att sedan fika och sola oss bruna på balkongen! Hampus fick låna Frejas egna solstol som egentligen William skulle fått av hans och Frejas farmor, men som hon aldrig fick ge honom! Så nu har vi två små solstolar här hemma. Skitsöta ju! Så nu har Hampus en paxad plats när han är här och hälsar på. Jag ska köpa ett matchande bord på Plantagen så att Freja har en egen bordsgrupp på vår nu så fina balkong.

Nu sover både Freja & Stoffe middag och jag sitter ute och solar mig igen med laptopen i knät. Skitskönt verkligen! Nu ska jag göra mig klar och åka till Stina för att göra iordning vårt fotoalbum. Hon har ju en massa såna där scrap saker hemma, me like!

Vad har ni gjort idag?

image175


Kommentarer
Postat av: Sofie

Ja det e verkligen göttans gött när solen äntligen kommer fram, men idag har jag visst bränt mig rejält på näsan :D

2008-04-21 @ 18:35:57
URL: http://sofieb.blogg.se
Postat av: Sara

Hej hej! solen är underbar! Man är lite avis på er som kan vara ledig en helt vanlig dag och bara njuta!
Undrar bara hur det går med datorn? =)

2008-04-22 @ 08:01:24
URL: http://dizela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0