F.R.I.E.N.D.S

Det är oslagbart! Det är grymt! Det är den skönaste serien någonsin. Hur kan samma scener, samma skämt och samma avsnitt vara lika roliga när man sett dem 100 ggr? Det är magiskt! Jag kan skratta så jag gråter! Tänk om man hade det som dom har det. Det verkar underbart! Galet avundsjuk blir jag iaf! Det är alla lika bra på varsitt sätt, men på något vis är Phoebe så underbart gullig. Hon är blåst på det mest bedårande sätt! Chandler är one of a kind. Att han lyckas med sina dumma skämt om och om igen. Ross, lite av en söt psykopat! Skrämmande! Rachel, påminner så mycket om min Patricia att det är skrämmande. Monica, är min spegelbild & Joey, vad kan man annat än älska honom?

Nu ska jag krypa i sängs tillsammans med min älskling, men först pussa på Freja som ligger i sin resesäng bredvid vår säng. Sedan blir det ett vänner avsnitt innan vi somnar. Det har vi som tradition varje kväll & det är så mysigt att avsluta dagen med en massa skratt!

image164

Kommentarer
Postat av: annah

Hitttde din blogg genom fl. Den är verkligen jättefin :)

2008-04-20 @ 08:15:59
URL: http://http://www.nybylivet.blogspot.com/
Postat av: Ulrika

Fin blogg o kul läsning! Hittade dig på FL =) Ser i din pres att du kan hjälpa till med bloggdesign =D Jag har en blogg men är sämst på datorer..Kan lite o ingenting. Skulle mer än gärna vilja ändra min design på min blogg. Har bara en vanlig mall (eller vad det nu heter ;-)men vill ha ngt mer personligt!! Kanske du kan hjälpa mig? Skulle bli sjukt tacksam =D

//Ulrika

2008-04-20 @ 20:28:26
URL: http://uj76.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0