Damn vilken man!

Antar att det inte är så många utav mina läsare som vet vem den fantastiska Björn Nilsson är, så därför tänker jag vara så snäll och berätta det för er. Han är en gud på att göra musik och hans röst är världsklass. Jag tröttnar aldrig och varenda människa jag visar hans musik för älskar den! Det är något speciellt med den mannen! Han har det!

Hur kan en människa sjunga på så många sätt?
Från Goo Goo Dolls till Elvis röst?


Aja, grymt är det iaf!

image199

Bilden är tagen från hans hemsida som du hittar HÄR!



Björn Nilsson´s cover på I´m yours (G A L E T  S E X I G T)



Björn Nilssons cover på This years love (F A N T A S T I S K T)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0