Cambridgekuren Dag 3


Tjenna! Jag började ju som ni vet med Cambridgekuren i onsdags den 2 april, men slutade redan på kvällen den 3 April. För det första tappade jag humöret fullständigt och för det andra skulle vi till min mamma och syskon i Stockholm över helgen och då var planerna att fira min lillasysters åtta års dag i efterskott samt äta en massa goda middagar, så jag la dieten åt sidan. MEN, gott folk. I måndags, den 7 april började jag om på nytt. Det kändes skitbra och gör det fortfarande. Snart är dag 3 på ren kur klar och jag går in i dag 4 imorgon. Grattis till mig själv. Känner mig grymt stark! Imorse när jag vägde mig hade jag gått ner 3,8 Kg sen i måndags så nu står vågen på 84,8 kg ist för 88,6 som den gjorde för bara  tre dagar sen. Lycka!

Jag har ju tänkt att köra i minst 1 vecka, men jag hoppas att jag klarar hela tre veckor och hamnar under 80 kg. Visst är det lite kämpigt, men jag känner mig så motiverad nu! Fick på mig en kjol imorse som jag inte kunnat få över låren på 3 år. Wieee!

Nej nu ska jag sova, man blir galet trött av detta iaf!
Damn, vad jag är nöjd!

image195

Kommentarer
Postat av: zandra

Grattis gumman!
Keep up the good work ;)

2008-04-10 @ 09:17:27
URL: http://zandrax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0