Bilder från externa!

Hittade lite gamla bilder på externa som jag tänkte dela med mig utav. Eftersom jag inte haft bloggen så länge så har ni ju inte sett så mycket gamla kort så jag är generös och delar med mig utav några gamla godingar.


   

Bild 1 är på mig och Jennie sommaren 2006. Min fantastiska Jennie och jag var på Street Race och passade på att ta en massa ego bilder, men de andra är för fula för att publicera. Den andra är på Jennie och min bästa killkompis Kim samma helg sommaren 06. Vart en riktig balkong fest och det slutade med att Kim bjöd upp två pundare. Han förstod dock inte varför och spenderade närmre två timmar på att få dem därifrån. Söt! Bild nummer tre är på Stoffe, Titti, Matte och min lillebror när vi var på Looptroops spelning här i stan, också sommaren 06. Stoffe ser skit liten ut, blir inte direkt bättre när du lutar dig åt sidan "skaert!"

   

Två söta bilder på mig och Mr S vår första vår som flickvän och pojkvän. Jag var 18 och han var 21. Då bodde vi i en mysig etta mitt i stan och festade arslet av oss varje helg. Det var en riktigt härlig tid!



Två bilder på vår lägenhet vi bodde i innan Freja föddes. Det var en liten etta på 30 kvm och vi flyttade dit från en trea hösten 06 då vi gav upp hoppet över att bli med barn efter 11 månaders försök. Vi tänkte att vi bor i en etta och spar pengar ist för att bo i en trea. Men vi hann bara bo i ettan i 3 dagar, sen fick vi veta att det var en liten Freja bus i magen. Tji fick vi. Men vi trängdes i en etta tills hon föddes och då vart vi plötsligt fem i ettan om man räknar med katterna. Vi stod ut att bo trång i två månader och sen flyttade vi dit vi bor nu! Men mysigt var det!

Kommentarer
Postat av: mulin

Vad tycker du, egentligen, om programmet Top Model på trean? Tyck till i mitt senaste blogginlägg!

2008-04-09 @ 22:27:18
URL: http://apoetry.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0