Äntligen Jobba!

Wiee, imorgon ska jag äntligen jobba igen! 09-17.15 på Plantan! Me like! Ska bli så jävla roligt! Jag kan omöjligt älska mitt jobb mer än vad jag gör.

Vi fick en impulsidé att åka upp till min mams och syskon i Stockholm i fredags kväll så imorgon får vi åka härifrån vid 06.30 för att jag ska hinna till jobbet! Men det är mysigt att åka bild på morgonen så det så! Det enda som är trist är att vi måste hem till Norrköping och inte kan stanna kvar i Stockholm! Vill ju det. Det vill vi alla tre! Vi har ju precis allting man kan önska sig här! Måste flytta hit snart!

I sommar kommer vår balkong att inredas med gröna växter och oljade trämöbler!
Det är en fördel med att arbeta på Plantagen. Man får en skaplig massa inspiration!

Älskar er Hortensior, i sommar kommer ni planteras i solen på vår ballefjong!

image162
Fan så snyggt, oj så läckert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0