All About Us

Kim har fått för sig att jag har glömt bort honom, nu när jag i princip bara haft kontakt med hans flicka Carro, så jag var ju tvungen att skicka ett sms och berätta att han fortfarande finns i mina tankar:

" Hej killen! Ville bara tala om att jag fortfarande älskar dig. Det är bara så att jag prioriterar annat just nu. Nehe, skojar lite med dig! Puss & Kram "

... efter ett tag fick jag till svar:

" A va bra! Trodde nästan att dina känslor hade försvunnit :-) Hörs ikväll! Puss å kram! "

Jag kommer aldrig att glöma bort dig så du behöver inte oroa dig!

Älskar dig ju min kaersta!



Den här låten är bara din & min (Texten är verkligen som skriven för oss!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0